Hør mig synge og se mig danse

10 punkter - Imod en slankekur
20 punkter - For en slankekur
Mobil Spill - Ringetone - Logoer Spel - Ringsignaler - Logotyper Ringtones - Mobile Games - Logos Ringtones - Mobile Games - Logos Mobil Spill - Ringetone - Logoer Peli - Soittoäänet - Logot Klingeltöne - Java Spiele - Logos Sonneries - Jeux - Logos pour téléphones Portables - Toutes les Sonneries monophoniques et polyphonique pour ton mobile
ALT til mobilen. Den største side på www

Nogle punkter som gør at du vælger at kvitte en slankekur før den starter eller midt i det hele, men hvis dette får dig til at lade være, er du nok ikke motiveret endnu.

  1. Så skal jeg have nyt tøj og jeg har ikke råd.
  2. Det er alt for besværligt.
  3. Jeg vil ikke have flere nederlag.
  4. Det er kun den gode mad der feder.
  5. Folk kan lide mig som jeg er.
  6. Det er kun andre som synes det er et problem.
  7. Hvem gider spise salat. Jeg er ikke en kanin.
  8. Gå ? - jeg har da råd til bil.
  9. Jeg drikker øl når det passer mig.
  10. Man er sulten hele tiden.

10 Gode råd hvis du er ved at opgive

  1. Nyd dine måltider også selv om du er alene.
  2. Dyrk dine sejre i stedet for at dvæle ved dine nederlag. Alle plumper i en gang i mellem og det skal der være plads til. Du ødelægger jo ikke det hele, du rykker det kun lidt og kan gå videre igen bagefter
  3. Giv dig selv ro og lyt til din krop. Det er ikke altid at signalerne kun betyder mad.
  4. Tænk positivt. Glæd dig over små ting i hverdagen. Find det smukke i dig selv. Det er der.
  5. Spis de sunde ting du kan lide og glem gulerødderne hvis du ikke kan lide dem. Du behøver ikke at løbe 10 minutter hvis du ikke vil. Hvis du går 20 minutter vil du tabe det samme. Husk at det er dig der bestemmer.
  6. Køb ind når du ikke er sulten så er chancen for at du køber noget møg ikke så stor.
  7. Du skal ikke give op, bare fordi du falder tilbage i det gamle mønster en dag. Sig til dig selv, nu fortsætter jeg, hvor jeg slap.
  8. Gå en tur, spil et computerspil, eller ring til en ven / veninde i stedet for at åbne en pakke chokolade.
  9. Sørg altid for at have en sund og hurtig nødløsning stående i fryseren. Det er let at falde i hvis man kommer sent eller træt hjem.
  10. Det er utrolig motiverende at vide, at der er nogen, der interesserer sig for din kur. Prøv også at få opbakning fra din familie og nærmeste venner.

Nogle punkter som gør at du vælger at fortsætte eller starter med din slankekur .

Nogle punkter er for de MEGET overvægtige.

  1. Jeg skal have noget nyt smart tøj.
  2. Det er rart at kunne sidde i en alm. havestol.
  3. Jeg vil ikke snorke så meget mere.
  4. Jeg vil være med når der sker noget spændende og ikke komme med en dødsyg undskyldning fordi jeg ved, at jeg ikke kan klare det.
  5. Jeg vil kunne løbe efter bussen.
  6. Jeg vil være glad igen. Ikke kun udvendig men også inden i.
  7. Min nye energi vil give mig et godt liv.
  8. Jeg vil bevise over for mig selv at jeg kan.
  9. Jeg glæder mig til at folk lader være med at kigge efter mig, kun fordi jeg er tyk.
  10. Når jeg lever sundt, kan jeg også undgå en masse besøg hos lægen med alt muligt.
  11. Jeg får pludselig overskud til min partner igen.
  12. Min sofa kan pludselig bruges til andet end at ligge ned i mens jeg ser fjernsyn halvsovende.
  13. Det er slet ikke så svært som jeg troede.
  14. Jeg vil ikke mere lade være med at gøre ting som kræver lidt energi.
  15. Jeg vil gøre ting selv og ikke altid få andre til at hjælpe
  16. Jeg ved at det er et spørgsmål om tid før jeg vænner mig til at tænke sundt og glæder mig til dagen som kommer nærmere og nærmere. Pludselig tænker jeg slet ikke over hvad jeg spiser mere men føler det helt naturligt.
  17. Jeg vil prøve en vandruchebane
  18. Jeg vil på stranden uden at alle kigger på min enorme krop.
  19. Jeg vil kunne sætte mig i en stol uden at dumpe det sidste stykke.
  20. Jeg vil i Tivoli og prøve nogle forlystelser. Før kunne jeg ikke være i sædet eller selen var ikke lang nok.

 

 

Top 7 konsekvenser af overvægt

  1. Åreforkalkning
  2. Hjertesygdomme
  3. Sukkersyge
  4. Forhøjet blodtryk
  5. Lungelidelser
  6. Lidelser i bevægeapparatet
  7. Søvnapnø
Frugt og grønt - Så sundt er det

Appelsiner
Bananer
Broccoli
Grønne bønner
Gulerødder
Hvidløg
Jordbær
Kartofler
Kivi
Majs
Melon
Paprika rød
Pærer
Tomater
Æbler

Gode råd - og hvad skal jeg spise ? - Diverse

Farver øger forventning
Fedt - Sundt eller usundt
For og imod en slankekur
Gode råd -Opgiver du ?
Gode råd og facts diverse
Grænseværdier ved køb
Konsekvenser Top 7
Kostpyramiden
Light-sodavand feder
Mad - morgen
Mad - middag
Mad - aften
Mad - mellem måltider
Mad - guide
Så sundt er det du spiser

Tænk dig glad
Undgå at "falde i"
Yo-yo-slankning
Mental træning

Kød, brød, fisk og mejeri-varer - så sundt er det

Fuldkorns-mel og brød
Lever
Ost
Sild
Skummelmælk
Youghurt
Æg

Kogebøger

Kogebogen - fra altomdiabetes.dk

Kulhydrater

Det glykæmiske indeks forklaringen
Det glykæmiske indeks listen
Det glykæmiske indeks U.S.A.
Kulhydrater
Langsomme kulhydrater
Hurtige kulhydrater

Motion

Motion - tab kalorier
Stavgang.dk
Stavgang-hvordan ? pdf-dokument

Slanke forum online

Slanke - Forum

Slankemidler

Slankemidler

Tabeller og lister

BMI - BodyMas Index
Det glykæmiske indeks forklaringen
Det glykæmiske indeks listen
Det glykæmiske indeks U.S.A.
Kalorie tabel

Tilskud i kosten

Crom tilskud
E-numre - i kosten
E-numerguiden
(ext.link)
Sodavand og sødestoffer

 


Om slankesiden -
Hvad er meningen

 

Vidste du det ?
Vidste du det ?
Vidste du det ?
 

 


Move2 - Danmark